Första "lediga" dagen på länge...

Idag har vi inget inplanerat på schemat, vilket gör att jag förhoppningsvis kan ta en långpromenix i solskenet samt gå till frisören och fixa till skatboet som är lokaliserat traxt ovanför ögonbrynen.

Jag har genom många bloggar läst om dåliga hårdagar osv. För mig har det varit illa i 2 veckor då jag senast klippte mig nån gång i månadskiftet maj/juni.

Senare blir det väl att öppna övningsboken till DNE (Den nya ekonomistyrningen) och göra ett par uppgifter.


hörs/  Z

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hmm, har du inte råd att klippa dig eller är du bara lat? Haha ;P

Postat av: Nicke

Nja, det e nog endast pga att jag e lat! + att jag gillar att ha lite vildvuxet hår på sommaren för den rätta surfar-looken

2006-09-08 @ 17:22:35
URL: http://websurfers.blogg.se
Postat av: Steinarhelene

Keep safe. Look out for one another.

2009-03-17 @ 14:54:20
URL: http://steinarhelene.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback