Sur J***a förkylning och precis i tentatider...

En konversation i höstmörkret...

Tompa (kgb.blogg.se) säger:
hur blir det imorgon
-=Tecman=-  websurfers.blogg.se/ säger:
har faktiskt inte funderat så långt än..  mår som en påse nötter, men bäst om man ett par timmar pluggar, annars blir det tentan man kuggar!
Tompa (kgb.blogg.se) säger:
hmm
Tompa (kgb.blogg.se) säger:
jag har inte lyckats plugga nått i helgen ingen hemtenta alls. Jag ligger mest och snorar!!!
Tompa (kgb.blogg.se) säger:
vore skönt om man kunde sitta på ngt mindre folkberikat ställe
Tompa (kgb.blogg.se) säger:
eftersom man måste snya sig hela djäv.. tiden
Tompa (kgb.blogg.se) säger:
snyta
-=Tecman=-  websurfers.blogg.se/ säger:
Svar jajjemensan..
-=Tecman=-  websurfers.blogg.se/ säger:


*******************************

Ät c-vitamin, ta en Singe Malt och ta på dig halsduken när du går ut..!!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hahaha det där med malten har jag provat hela helgen, verkar inte funka. Ska prova halsduken nästa gång jag går ut. Syns på P

2006-10-16 @ 09:22:44
Postat av: Kellerman

Stackars pojkar, är ni försylda!

Detta är det som skiljer pojkarna från oss män! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback