Nu är den här...

...och då menar jag inte hösten!

Ne, utan den nya Free Radicals-filmen för säsongen!
(Det handlar om skidor och kanske framförallt freeride-åkning)

Förra året började laddet inför skidsäsongen med föregångaren "Rising" som innehöll ett gäng bra scener samt en massa bra musik! Mina förväntningar är i skrivande stund skyhöga och jag hoppas naturligtvis att den inte sviker mig.

83630-22

En nackdel som jag redan sett är att det "riktiga" DVD-fodralet är borttaget och skivan ligger i en enkel pappficka. -snålt, men då kanske mer pengar lagts på det viktiga.

Nu är det dags att ställa upp golfklubborna på vinden, ta ner skidorna och ställa dem i hallen,  ta på sig den nya t-shirten och trycka på PLAY.

Trevlig kväll

// Z //

Kommentarer
Postat av: Nicke (Z)

Semibra efter en genomkollning, men en sån här film blir bara bättre och bättre för varje gång....

..och när snön faller blir det toppklass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback