En ny lista? + en massa inlägg i era bloggar grabbar!

Var hittade du denna utmaning?
Fick den från
Kellerman

Vad lyssnar du på för sorts musik?
Jag är nog en allätare - Kebab, pizza, kebabpizza mm.
Ne, allt från trance till metal (med undantag för mycket av det som spelas i de komersiella radiokanalerna, men viss "sådan" musik är ju lyssningsbar på väg mellan A och B)
Skulle jag nu sätta mig i ett fack så blir det väl 70-tals rock/ U2/ Pearl Jam-facket vad nu det innebär =)

Vad heter favoritartisten/artisterna?
Just nu väntar jag bara på den nya "Free Radicals"-filmen som förhoppningsvis fyller min spellista med ny (eller gammal) musik. (Det förra soundtracket var vällyssnat)
Lars Winnerbäck blir aldrig avhängd sk.

Låt som gör dig glad:
Curtis Mayfield And The Impressions - Move On Up.

Bästa låten:
Det är ju omöjligt att utse men Pearl Jam - Even flow är ju iaf en favorit som hängt med länge.

Sämsta låten:
Papaya Coconut med Kicki & Dr A.

Bästa partyhiten:
Thrillseekers - Synaesthesia

I min mp3:
Fyllde min mp3-spelare förra veckan med bla:
Neil Young - Heart Of Gold
Curtis Mayfield & The Impressions - The Anthology
Jefferson Airplane - White Rabbit and Other Hits
Beatles - One
Marit Bergman - I Think it's a rainbow
Pearl Jam - Live Stockholm
Placebo - Sleeping With Ghosts
Bob Dylan - The best of
mfl.

Jag skickar utmaningen vidare till:
 
KGB


Kommentarer
Postat av: Kellerman

Bra musiksmak Z:a

Postat av: Viktormargrethe

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-18 @ 14:38:58
URL: http://viktormargrethe.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback