Angående Martins inlägg om dricks.

Jag har ibland svårt att ge dricks till bartenders och servitörer pga
1, Det har tagit minst 20 minuter för att få ngt drickbart, trots att man uppmärksammat bartendern på att man är törstig.
2, Maten har varit i klass med en skollunch....

..men man gör det ju iaf. Ibland skulle man ju faktiskt klaga lite mer men man e väl inte så som person.

Apropå MCD så har jag faktiskt (på fyllan) gått fram till kassan och lämnat en 10:a för att jag var extremt nöjd med min MCFeast med vanligt bröd och extra ost!

// kul inlägg M

// N

Kommentarer
Postat av: Kellerman

Dricks är ett påhitt på samma sätt som Alla hjärtans dag och kanelbullens dag.
Det finns väl ingen servitör som jobbar enbart på provision längre? Näe, de har en fast lön och ergo bryr sig mindre om kvalitén på servicen, vilket i sin tur leder till ingen eller liten dricks från kunden. :)

Postat av: Daniel

Som gammal "gyllene måsen"-anställd så värmer det att se att du dricksat oss Z! =)

//d

2006-10-09 @ 19:22:36
URL: http://djs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback