Vart tog junior vägen??

Helgen har varit relativt lugn i förhållande till hur vår vän Martin-Rocker verkar haft det?? Europe mm..

I fredags blev det en amerikansk afton med "Smokey ande the bandit" i specialutgåva med 5,1 ljud och vad är en amerikansk klassiker utan ett par Sam Adams black lager...
Gänget (Jag Danne och Richard) passade även på att  se 3:an i samma serie, vilken jag inte sett tidigare och tur var väl det! Tur var att sherifen Justice finns kvar samt att man hade fått i sig några pilsner, för bra var den inte!
Lagom, när ögonlocken kändes tunga, klockan 01,00 avslutades kvällen med en promenix över en 14is-fylld statskärna hem till sängen..

Lördagen var egentligen planerad att bli en utgångsdag, men det fick ändras pga mammas tidigarelagda födelsedagsfirande, en helg innan den egnentliga födelsedagen. Proppmätt och ruskigt trött efter en tur till kyrkogården kom vi hem vid 22-snåret och  soffan kändes mer lockande än 
Björnstugan..

Ny vecka och ny delkurs...
Efter Juniors frånvarande i USA har det hänt ganska mycket i skolan och idag var inget undantag!
Jag kom dryga 10 minuter innan föreläsningen skulle börja och var den enda i kompisgänget som verkade kommit dit? Gick och satte mig långt bak i HSL1 och väntade ut tiden. Klockan blev 12.00 och dörrarna stängdes- Ingen Danne eller Tompa. Efter ytterligare 10minuter dök Valla-killen upp, men fortfarande ingen  Junior?  Vi funderade lite på om han hade klarat av  lördagens bravader med Mats och vi enades om att så troligen inte var fallet!

Föreläsningen startades med en presentation coh lite bakgrund till den nya delkursen och strategi/marknadssegmentet av det komplexa företaget. Föreläsaren kändes ok, men otroligt diktatorisk i sin pedagogik och framtoning. Sen kom smällen, och ni kanske förstår vad jag menar?!

83630-31

Antar att det e dags att börja plugga på en gång!


Hörs // Z

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag känner att jag gjorde ett klokt val som läste FEK i våras. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback