Tentan foldades och jag väntar på nästa flopp!

Ja, den här dagen kunde ju varit bättre!  Tentan kändes bara sur och trots goda förberedelser från många verkar det kört ihop sig.

Kommentarer efteråt:
"Jag vill bara svära över tentan! Vilken tidsbrist har aldrig varit med om liknande. Antar att jag inte är ensam om att inte haft tid till att svara på alla frågor, med tanke på hur många som va kvar och skrev vid 19."

"ja, vad ska man säga om en uppgift som sammanlagt är värd 15p då? lite dåligt...
annars tyckte jag att tentan var svårare och sämre utformad än de gamla tentorna man övat på."


"Håller fullständigt med! Var 2-3stycken som gick tidigt, pga att de förstod att de ändå inte kommer klara av tentan, resten satt i princip till 19.00.
Har inget minne av att vi tidigare hållt på med delbudgetar för att göra likviditet/balans/resultatbudget. Och att denna då ska vara värd 15poäng är ju sjukt.
Denna tenta är inte lik någon annan =/  70%VG i Våras 70%U i höst eller ?"

"Håller med om att den här tentan var så mycket svårare än de gamla som vi haft tillgång till!
Har inte pratat med en enda som tycker annorlunda! Borde inte vara så svårt att klara första tentan i A-kursen!"

Nu till ngt roligare. Den planerade mummafesten verkar bli ett faktum. Datum är inte helt spikat men det lutar åt helgen 1-3 december som för övrigt verkar bli en fullspäckad helg om jag hinner med allt .
1,
Mummafest (hellst fredag?)
2, En sån där komersiell klassfest som kostar 380 spänn på lördagen.
3, Julbord på Båsenberga Golf & CC på söndagen.
(4, Sen måste man ju kämpa på inför omtentan den 9 december)

Nu blir det finliret på hemtentan som skall in i morgon!!

En riktigt trevlig helg!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Ailoaurora

Excellent site. It was pleasant to me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback