Inför Göta kanal 2

Det är inte okännt att mitt engagemang för Göta kanal uppföljaren varit stort hittills och en grej som jag tyckte var steccool, var Bjorn H:sson Larssons outfit, nämligen en overall...

Lagom till premiären för uppföljaren ett par decennier senare har klädmärket
Cheap Monday
tagit fram ngt som kan vara en potetiell hit på premiären. (tror dock inte designerteamet på Cheap monday har associerat till filmen när dom skapat plagget ifråga)

Tänk er mig i denna och ett par pilots..

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ohhh, va coolt!!
Kanske skulle köpa sig en sån jag med. Pilotisarna har jag ju redan.
Sen får man se till att låna Antons SeaRay ngn dag nästa sommar ;D
Klockers!

//d

Postat av: Ragnarmaiken

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-06-18 @ 10:31:27
URL: http://ragnarmaiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback