Summer in the city....

Hej mina glada vänner..

Alla verkar packa sitt pick och pack och drar sig utanför Storstadens gränser, samma gäller även mig.
Morgondagen (midsommarafton) ser hellt fullproppad ut, hur ska man orka med??

07,30 tar jag och Johan bilen till Saxåns golfklubb i skogarna mellan Hällefors och Filipstad, för att möta upp ett 30-tal festarsugna killar och tjejer i sina bästa år.
09,00 Är det 9-håls golftävling med tillhörande öl, (har knappt hållt i en klubba sen mosjö-rundan) och går det som förra året är jag full redan på 3-an.
13,00 Lunch,  mer öl, sprit, sill och potatis. Jag måste nog ta med mig nåt mer annars klarar man sig inte, grillen ska tydligen vara tänd då!
15,00 ------> ?  Vem vet - inte du, vem vet -  inte jag? (förutom att det kan bli en lång natt!

Problem med midsommarresan!

1 - Inget tält! (ingen vidare kommentar utöver att det kan bli kallt och blött)
2 - Fotboll i o m sverige - tyskland på lördagen. (Inget tält = Ingen sömn, Ingen sömn = Ingen bra bilförare)
3 - Ingen TV! (se punkt 2)
4 - Vem kör hem innan 16,00?
5 - Hur bekvämt är det att sova i bilen?


// Glad Midsommar //


Nicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback