Nybliven bloggare...

Jaha, då var man officiellt en bloggare då. Jag blev grymmans imponerad av min käre vän Martins blogg och kände att det var dags för mig med.
En stor anledning till att jag nappade på trenden är att flertalet av mina medstudenter kommer lämna Örebro i samband med sommaruppehållet från skolan. Detta kanske kan vara ett sätt att hålla kontakt och dela med sig av vardagen.

Vad händer nu då?

Har precis kommit hem efter en trevlig shoppinghelg i Sthlm, dock överskred jag budgeten med ganska många kronor och det e väl tur att man man snart får pengar från CSN.
Helgen började med en galen rea följt av en dag på stan med bla Stockholm maraton (jag var inte deltagare!).

I skolan är det fortfarande fullt upp, trots att alla andra slutat är vi ett fåtal som fortfarande har opponering kvar på c-uppsatserna. Vi har desvärre fått en mindre bra uppsats att opponera på och set e ju altid lättare att hitta fel... Hoppas iaf det går bra på onsdag..

Den 12 juni åker jag ner till Linköping och skriver in mig på "Straffrätt men särskilld inriktning på ekonomisk brottslighet", en kurs jag ville läsa redan förra året men nu kom jag in och det e ju guld!
Kursen håller på en dryg månad och tillsammans med VM ser månaden lovande ut.

För övrigt blir det väl att knega på SIBA vilket förhoppningsvis blir den sista sommaren. Som ni märker är det inget jag ser fram emot, men det ger fina pengar och det brukar bli hyfsat kul när man kommer in i ett bra flyt. Det e iaf bra jobbarkompisar!

Avslutningsvis vill jag önska alla en trevlig sommar med mycket golf, sol och bad!!!

Hörs // Z //
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Sedär ja, ännu en som man lyckats dra ner i träsket. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback