Jobba är överskattat...

Nu har man jobbat ett par dagar och börjar se hur verkligheten i arbetslivet ser ut..   *pust*

Den här dagen var extremt jobbig, då jag först försov mig och vaknade 20 minuter innan jag skulle vara ombytt och klar i min arbetsmundering. Stressade igenom en snabbdusch och kom till jobbet 2 minuter för sent. Efter en timme blev det ngn form av allvarligt serverfel på datorerna och vi hade till slut bara ett par datorer som fungerade. En massa kunder i "lådan" som kommit på att deras trasiga saker skulle lämnas in just denna dag. Jag sålde ingenting på ca 4 timmar och timlönen blev relativt låg + att många kunder har en dålig ovana att komma in 19,45 varje dag dvs 15 minuter innan stängning.

Slutade trots allt precis 20,00 och stressade hem till syrrans födelsedagskalas med tårta osv..

Skön avslutning framför tv:n och imorgon e det samma race igen!
Jag och Olle K skall kolla på fotboll hemma hos mig kl 17,00 och den som har vägarna förbi är välkommen.. Toppmatcher på g!

God natt

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller du dig från att recitera lagtext idag så kommer jag gärna förbi och kollar på fotboll. :)

//d

Postat av: Blogward

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-12-04 @ 16:55:18
URL: http://www.blogward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback