Tentavecka...

... och det känns väl inte helt peppande efter att ha jobbat 6 dagar i streck.
För att få lite lugn i mitt sinne tog jag en paus och övningskörde med syrran till Kumla där vi tog en fika, efteråt körde vi ut en sväng till Ekeby-Almby och kollade på de trevliga husen. Avslutningsvis åkte vi hem till mig och la in en massa bra låtar på hennes nya mobil (W810i) som jag för övrigt är riktigt avnundsjuk på.

Just nu sitter jag och försöker hitta övningstentor på nätet, ngt som vanligtvis brukar hjälpa till när man sitter på tentan och försöker minnas vad man ska skriva. Till alla dom som funderar på att jobba heltid och plugga samtidigt hävdar jag -Forget it!! hehe.. (naturligtvis går det, men inte på sommaren när man bara vill vara ute och göra annat)

Åter till sökandet..  Fortsatt trevlig dag till alla som läser detta!

//Z//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback