Tentamen i Straffrätt....

Jaha, då var ytterligare en tentamen skriven, sommarkurser är jobbbigt ibland..

Jag gick helt emot mina principer denna gång. Jag är alltid den som går sist och fikar mest på tentorna. Annat var det denna gång. Pga mycket trafik på väg ner till Lkpg kom jag precis i tid till tentan som startade kl 0800. I vanliga fall brukar jag vara utanför lokalen en kvart innan, med nyhandlad proviant.
Denna gång hade jag en flaska vatten och satt endast tre timmar (av fyra möjliga) och var den som gick först... känns konstigt, men jag svarade på alla frågor och det kändes väl hyfsat. Någonstans i närheten av G, kanske några under eller över. Jag var inställd på att göra omtentan i september och så känns det väl fortfarande, fast det gick nog bättre än vad jag trodde igår kväll vid sängdags. Hde ju inte pluggar übermycket direkt.

Nu har antagningsbeskeden kommit till höstterminen också. Jag e antagen till 30p vilket jag hoppades på, men en 5:a ska bort. Det blir iaf FEK A tillsammans med antingen IT & Demokrati eller Kvalitetsutveckling.
Var ca 20:e reserv på Börsrättskursen i Uppsala och man kan väl inte hoppas för mycket på den direkt..

Nu ska jag koppla av en stund iom att jag var uppe vid 05,30 i morse..

Tjipp tjipp..


//Z//

Kommentarer
Postat av: Killerman

Hoppas att det gar bra for dig under sommaren och under hosten. Sjalv har jag en Kandidatuppsats i Handelsratt, 20p och en 10p i Kriminologi att ta tag i under hosten.

Hoppas vi syns igen innan jag emigrerar nasta ar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback