Nu har man suttit och laddat en vecka och....

...får reda på att storutgången på lördag troligen inte blir av!

Hemma från jobbet 20,47 och möter en trevligt sprudlande tjejfest i lghen
Kom till jobbet i morse och det visade sig att en extratjej har akut fått åka in till sjukstugan och det tvingar mig att joba på söndag. När man nu sitter och läser alla vänners bloggar och förundras hur mycket tid de spenderar utomhus i det trevliga vädret börjar man inse att det inte är humant att jobba 5 hela helger i Juli.

Om det inte kommer en fet lönecheck med massor av OB-timmar i augusti så kommer jag personligen gå i psykisk konkurs. Tur e väl att vistelsen i NY väntar samt en höst av studentfester och insparksfestivaler.

När e det föresten dags att ställa till återföreningsmummafest hos Tomas??
Kanske värt att dra ihop nåt under festivalveckan på universitetsområdet? Skickar passningen vidare till de det berör!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Insparksfest hos Tomas låter alla tiders det. Så länge man fått augustilönen så är jag på. Julilönen går åt till att betala flygbiljett till California. :P

//d

Postat av: Martin

Mummafest! :)

Jag gissar att det blir ett antal besök i Örebro under hösten, trots att jag inte bor där själv längre.

2006-07-22 @ 11:27:01
URL: http://hellvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback