Jag är helnöjd...

Grattis Italien!

Italien har enligt min mening haft det bästa spelet genom hela turneringen, det var synd att dom sprang sig trötta i första halvlek, men det lyckades trots allt. Genomgående bra defensiv och offensiv gav till slut utdelning!
Har ju i tidigare inlägg sagt att Frankrike inte spelar den fotboll jag vill se och det måste jag säga att jag håller fast vid. Men vissa undantag finns i yttermittfältarna Riberi och Maloda men även Mr Henry.

Många klagar på Portugal och Italien för deras filmningar, men Frankrike har ju uppenbarligen fixat flera mål på samma sätt. Trots det bjöds det upp till en trevlig match som utföll helt i min smak med Italiensk seger!

Turneringen är nog topp 3 av de jag minns. VM 90 - en klassiker och VM 94 - oförglömlig.

Slutar som jag började - Jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Martin

Men Portugal har ju ärkekärringen Ronaldo i spetsen. Det är därför jag inte fixar med dem... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback