Golf är en härlig sport.... forts... Mosjö Golf & Country Club

Nu har man precis kommit hem efter den första rundan på nästan två månader. Började bra men sen slank de bra slagen ur kroppen. Det bästa med rundan var solen och värmen som skapade ngn slags rosafärgad yta på mina armar - solbränna måste det vara?
Skämt å sido var det trevligt att få lite färg på kroppen efter en månad inomhus.

Morgondagen bjuder på caddiejobb på inspelet inför Johans spel på bergslagstouren och jag hoppas att vädret håller i sig! Han gick 3 slag under par på rundan idag (dock från gul tee men ändå) och ser lovande ut.

C U L8ER

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va?! SKa du ta mitt jobb. Trodde jag var förstacaddie till golfare i örebro...eller iaf första retsticka :P
Hojta om du ska ut ngn kväll. Bra motion att gå med.

//d

Postat av: Nicke

Hehe. det blev inget caddande för mig, stannade hemma och tog det lungt ist..

2006-07-22 @ 02:35:33
URL: http://websurfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback