Fotboll är en häpnadsväckande sport... Forts...

Jaha då var finalmotståndarna korade!

Måste säga att mina lyckönskningar går direkt till Italien, trots att de i många lägen tjurar och filmar för mycket, men enligt min mening spelar Frankrike inte den fotboll jag vill se. Det e klart att finliret försvinner när det börjar närma sig final, men Frankrike hade ju inte många målchanser i spelet mot portugal och de flesta lag kan göra mål på straff. All heder till Portugal som jag tippade som topplag redan innan VM. (Många undrade vad jag täkte på) De ha bjudigt på roligt spel och starka profiler. Dock borde de tagit det lite lugnare mot Holland och England, mycket gruff och snack men mindre verkstad.

Jag hoppas att min favorit i det Italienska laget avgör, dvs ex-argentinaren Mauro Camoranesi, som var pigg och löpvillig mot Tyskarna. Italienarna står, enligt min mening, för det fina spel som jag vill se och som sagt hoppas jag att de tar titeln! 

Avslutningsvis blir det en höjdarmatch om tredje pris. Jag vill se mer av portugal och med den tyska publiken på plats kan det bli en trevlig tillställning!

Hej hej, hemskt mycket hej!

// Z //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback