Sommar, sommar och sol. Havet och vinden...

... och doft av kaprifol.

Har varit och badat vid Alnängsbadet nere vid svartån och min mage har gått från alpinvit till tigerrandigt!
Anledningen till detta var att jag satt i en strandstol i samma ställning under hela tiden och vecken på magen som ofta kommer fram i den ställningen ser ännu tydligare ut just nu !  =)

Ikväll blir det Björnis med Danne, Nordvall mfl men jag och Danne sitter och tar några kalla hemma hos mig först..   För er som skall dit - Väl mött!

Alla andra får ha en trevlig kväll!

// Z //

Kommentarer
Postat av: Martin

Skyll nu inte på stolen när du pratar veck på magen. Haha! :)

Postat av: Daniel

En får tacka för en trevlig kväll trots att vi inte han korka whiskyn. Den får vi spara till en annan gång.

Martin: Det var inga dåliga ränder på magen. När jag mötte honom i korridoren var första tanken att han fått pisk av ngn...men han argumenterade väl för stolen så jag får la tro på det ;)

//d

2006-08-07 @ 23:23:21
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Glennalise

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2008-10-14 @ 09:22:13
URL: http://glennalise.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback